Aby zamówić badanie nietolerancji pokarmowej w sklepie internetowym Biomedico na dany panel pokarmowy należy zamówić dany panel MyCare Test wskazujący na ilość badanych składników oraz zestaw pobraniowy MyCare Card niezbędny do pobrania krwi i transportu jej do specjalistycznego laboratorium naszego partnera we Włoszech.

Zamawiając pakiet MyCare Test + Zestaw pobraniowy MyCare Card, Klient otrzymuje przesyłką kurierską Zestaw Pobraniowy-MyCare Card (niezbędny do pobrania krwi do badania nietolerancji pokarmowej i wysłania jej do specjalistycznego laboratorium we Włoszech, laboratorium Microtrace Diagnostici).
Zestaw musi zostać odesłany po pobraniu próbki krwi Klienta na wskazany przez Biomedico adres, we wskazanym czasie (koszt odesłania jest wliczony w usługę).
Następnie klient otrzymuje wynik testu cytotoksycznego przeprowadzonego na pobranej próbce krwi, na wskazany przez siebie adres e-mail - drogą elektroniczną lub wskazany adres - tradycyjną pocztą.

Dla klientów indywidualnych

Zakupu można dokonać bezpośrednio w naszym sklepie internetowym: sklep.biomedico.pl
Testy dostarczamy na terenie całej Polski oraz dystrybuujemy poprzez zaprzyjaźnione gabinety dietetyczne i laboratoria.
Lista naszych partnerów w zakładce: Nasi Partnerzy.
W celu uzyskania dalszych informacji lub pomocy, prosimy o kontakt mailowy z biurem obsługi klienta biuro@biomedico.pl lub pod numerem telefonu: 720 860 920, w godzinach 9-17 od poniedziałku do piątku.

Zapraszamy do współpracy laboratoria i dietetyków.

W celu uzyskania dalszych informacji prosimy o wypełnienie formularza kontaktowego. Skontaktujemy się z Państwem najszybciej jak to tylko możliwe.